12:12 Використання мультимедійних засобів навчання НУШ | |
Розповсюджуємо використання мультимедійних засобів навчання 10 листопада 2022 року в режимі онлайн на платформі ZOOM, з дотриманням законодавства України про введення воєнного стану та в частині запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, проведено І заняття територіальної школи перспективного педагогічного досвіду вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури з проблеми «Використання мультимедійних засобів навчання на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури у 5 класі НУШ», в якій взяли участь педагогині нашого закладу КУШНІР Л.В. та Полякова О.П. КУШНІР Л.В. під час заходу розглянула наступні питання : - щоб навчання було ефективним і демократичним. - основні форми та види навчальної діяльності учнів 5 класу НУШ на уроках української мови та літератури. Лариса Валентинівна у своєму виступі зазначила, що головною метою учителя нової української школи є різнобічний розвиток особистості, звернула увагу присутніх на демократичний стиль навчання та на вміння навчити учнів самостійно шукати інформацію і навчатися, розкрила основні форми та види навчальної діяльності учнів 5 класу НУШ на уроках української мови та літератури, поділилася напрацюваннями щодо ефективного навчання і різноманітними цікавими формами роботи, які використовує на уроках української мови та літератури в 5 класі НУШ. Мотивуючий та захоплюючий урок зарубіжної літератури був у фокусі виступу Полякової О.П. вчителька із задоволенням розповіла про інструменти візуалізації на уроках НУШ в 5 класі. Ольга Петрівна розповіла про сучасні інструменти візуалізації, які використовує на уроках зарубіжної літератури в 5 класі НУШ для формування ключових компетентностей учня XXI століття. Педагогиня зазначила, що візуалізація навчальної інформації допомагає зробити процес навчання цікавішим і продемонструвала безліч технологій і прийомів, які використовує для створення мотивуючого та захоплюючого уроку зарубіжної літератури (скрайбінг, буктрейлер, інтелект-карта, інфографіка, кроссепси, пазли, меми тощо). Учительки Кілійського закладу загальної середньої освіти № 2 сконцентрували увагу учасників заняття на використанні інтернет-ресурсів та сучасних освітніх платформ на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури.
| |
|
Всего комментариев: 0 | |