13:58 Дистанційна освіта | |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В КІЛІЙСЬКОМУ ЗЗСО № 2 Робота вчителя і без карантинного режиму була достатньо складною — спробуй зайти до класної кімнати, вгомонити тридцятеро дітей, вкласти їм до голів усе, що передбачила шкільна програма, а до того ж зробити це цікаво — так, щоби їм це ще і сподобалося. Сьогодні освітній процес перейшов на віддалений режим. Робота вчителя вийшла на новий рівень: умови всі ті самі, мінус класна кімната, плюс екран комп’ютера. Уроки мають повністю трансформуватися, бути цікавими й конкурувати з ігровими чи медіа-розвагами, на які учні можуть відволікатися на карантині. Як організувати клас з двадцяти - тридцяти дітей на навчання он-лайн, якими інструментами користуватися і як підтримувати дітей вмотивованими? Спробуємо розповісти про налаштування дистанційного навчання в нашому Кілійському ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 2, поділитися набутим досвідом та надати поради нашим колегам. Всі ми не очікували такого швидкого розвитку подій, потрібно було пристосовуватись до такого навчання. В деякій мірі потрібно навчатись чомусь новому, так як світ не стоїть на місці. І наші вчителі, учні, батьки швидко перейшли на новий рівень навчання. По-перше, кожен вчитель створив групи в соціальних мережах Telegram, Viber, Instagram, Messenger. Тут ми спілкуємося з учнями, передаємо важливу інформацію, посилання на відео уроки, корисні сайти. Учні надсилають нам виконані завдання. Окрім того, вся потрібна інформація обов’язково з’являється на сайті нашого закладу та оновлюється. Ведеться постійний її моніторинг. По-друге, організувати навчальний процес допомагають різноманітні платформи, зокрема : Google Classroom – платформа, досить зручна як для вчителів, так і для учнів. На ній доступний зворотній зв’язок з учнями, вказується термін виконання завдань, розміщуються завдання одразу для всіх учнів, зручна форма оцінювання, учні можуть отримати індивідуальну консультацію у вчителя. Ця платформа надає можливість більшості наших вчителів створити власний курс із завданнями, посилання на відео уроки колег. Діти слухають урок, виконують завдання, мають змогу спілкуватися на платформі з учителем. Здають завдання і отримують зворотну відповідь. Так, це потребує набагато більше часу, ніж навіть на уроці, бо учні працюють за власним графіком.
Padlet – освітня платформа, на якій учні можуть переглянути прикріплений матеріал (відео, презентації, тести, завдання, таблиці) за темою, а також додати свої творчі завдання, відео, тести, домашні завдання і т.п.). Широко використовує в своїй роботі з учнями 6-9-х класів стіну Padlet для вивчення іноземної мови вчитель англійської мови Панчина О.С. Всі учасники стіни можуть ділитися своїми матеріалами і цікавими знахідками за темою, задавати питання, писати коментарі.
Learning Apps - платформа, яка надає можливість вчителям англійської мови Панчиній О.С., Бесчастній О.С., вчителю фізики Херсоненко І.П., вчителю історії Дєтковій С.О., вчителям української мови Кушнір Л.В., Прилєповій А.В. використовувати раніше створені колегами тести, а також розробляти свої власні онлайн тести та різні вправи з різних тем, закріплювати та повторювати вивчений матеріал в ігровій формі.
ZOOM –платформа, яка дає змогу працювати в режимі конференції та проводити онлайн уроки. Із допомогою Zoom вчитель англійської мови Білоус А.О. проводить онлайн уроки для учнів 3-4-х класів. На платформі Zoom можна усіх бачити, можна опитувати. Діти слухають урок, виконують завдання, мають змогу спілкуватися на платформі з учителем, можуть задавати питання та відповідати.
електронне навчання Mozaik – платформа, завдяки якій вчитель історії Дєткова С.О. використовує відео й 3D для пояснення й вивчення нової теми з застосуванням 3D-зображення.
Naurok.com.ua – електронний сервіс, на якому вчителі англійської мови Панчина О.С., Бесчастна І.О., Білоус А.О., вчитель історії Дєткова С.О., вчитель фізики Херсоненко І.П., вчитель географії Гагауз Ф.І. та інші активно створюють власні тести за темами в різних класах і за це отримують сертифікат вчителів – практиків
Scratch- електронне середовище для створення онлайн ігор, кросвордів, тренажерів використовує вчитель інформатики Стахі В.С. ЇЇ учні додають різні відповідні об'єкти ( на прикладі аквалангіста та восьминога), створюють гру на двох завдяки скрипів для кожного Спрайту.
Зараз Бесчастна І.О., вчитель англійської мови, працює над реєстрацією учнів старших класів на платформі My English Lab, яка допоможе навчити учнів ефективно виконувати домашні завдання в режимі онлайн.
Учителі 1-4 класів закладу для організації дистанційного навчання використовують Програму „Дистанційне навчання від видавництва „Країна Мрій”. На допомогу в підготовці учнів до ЗНО навчальні платформи:
Вчителі при підготовці до уроків користуються сайтами «На урок» та «Всеосвіта». Крім цього, за допомогою цих сервісів, педагогічні працівники постійно підвищують рівень освіти, реєструються та переглядають вебінари у руслі підвищення кваліфікації. Також педагоги переглянули серіали «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів», "Цифрові навички для вчителів" на порталі - Дія та отримали сертифікати.
У нашому колективі ми не хвалимося своїми сертифікатами, ми хвалимося своїми навичками, адже головне те, що я вмію робити. Пора усвідомити, що цей період – надовго, і нам треба вчитися! Кожен вчитель відповідально ставиться до питання самоосвіти, намагається оволодіти новими формами, методами, прийомами навчання і викладання, вдосконалює теоретичні знання. Сьогодні вчителям не просто важко — їхнє навантаження зросло вдвічі. Коли карантин завершиться, ми підіб’ємо підсумки з педагогічною радою, проаналізуємо всі плюси та мінуси нашої роботи під час онлайн навчання. І обов’язково зробимо проєкцію на майбутнє, щоб у випадку потенційно схожих випадків бути в повному озброєнні та гідно тримати навчальну оборону в найнепередбачуваніших ситуаціях. Заступник директора з НВР Правдива В.К. | |
|
Всего комментариев: 0 | |