Головна » 2025 » Апрель » 11 » Юні вчені відкривають світ тварин: захоплива STEM-подорож четвертокласників англійською мовою!
16:30
Юні вчені відкривають світ тварин: захоплива STEM-подорож четвертокласників англійською мовою!

Юні вчені відкривають світ тварин: захоплива STEM-подорож четвертокласників англійською мовою!

У рамках STEM-місячника учні 4 класу разом з їхньою креативною вчителькою Бесчастною І. О. вирушили у захопливу наукову подорож, присвячену дивовижному світу тварин. Урок на тему "Animal Planet" ("Планета тварин") перетворився на інтерактивну експедицію, під час якої школярі досліджували природу, експериментували та вчилися мислити як справжні вчені.
Подорож розпочалася з космічного корабля, що стартував із Землі. Юні дослідники пригадали полюси нашої планети та тварин, які пристосувалися до життя в умовах екстремального холоду. Далі на них чекали шість тематичних станцій, кожна з яких відкривала нові грані природничих наук.
Станція 1. Уяви себе в пустелі.
Учні фантазували, якими могли б бути уявні мешканці пустелі, якої погоди варто очікувати в такому середовищі та без чого в пустелі не вижити. Вони аналізували необхідний одяг для спеки й обговорювали, чому вода є найціннішим ресурсом у пустельних умовах.
Станція 2. Тварини пустелі
Четвертокласники дізнавалися, як пристосовуються живі істоти до життя в пісках. Вони досліджували властивості піску через серію експериментів:
"З чого складається пісок?"
"Як легко сиплеться пісок?"
"Як мокрий пісок утримує сліди?"
Станція 3. Чиї це сліди?
Юні слідопити працювали в групах, намагаючись визначити, які тварини могли залишити сліди на піску. Спостережливість і логічне мислення допомогли їм розгадати загадки природи.
Станція 4. Моя улюблена тварина
Учні презентували улюблених тварин за допомогою заздалегідь підготовлених малюнків, ділилися цікавими фактами про них і пояснювали, чому саме ця тварина їм подобається.
Станція 5. Яка тварина?
Школярі перевіряли свої знання про найбільших, найнебезпечніших та найцікавіших тварин планети. Вони аналізували середовище проживання різних видів і розмірковували, як зовнішні умови впливають на їхню поведінку.
Станція 6. Які вони?
На цій станції діти здійснили справжнє наукове дослідження: за допомогою лінійки вимірювали розміри тварин та довжину язика хамелеона. Вони дізналися, як змінюється колір цієї дивовижної істоти і що він може означати.
Завершальною частиною подорожі стало "збирання спогадів" — учні помістили у скляну банку найяскравіші моменти уроку та повернулися до рідної України, сповнені нових знань і вражень.
STEM-освіта в дії!
Ця інтерактивна мандрівка вкотре довела, що навчання може бути цікавим, дослідницьким і захопливим. Юні вчені 4 класу не лише розширили свій кругозір, а й на практиці застосували наукові методи дослідження, розвиваючи критичне мислення та допитливість. Попереду – нові відкриття!
Повний фото та відеозвіт заходів за посиланням:
https://www.facebook.com/groups/3
Просмотров: 7 | Добавил: allaivanivnainf | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0