Головна » 2024 Апрель 6 » ПІДВОДИМО ПІДСУМКИ ПЕРШОГО ТИЖНЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МІСЯЧНИКА STEM-ОСВІТИ -2024.
12:11 ПІДВОДИМО ПІДСУМКИ ПЕРШОГО ТИЖНЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МІСЯЧНИКА STEM-ОСВІТИ -2024. | |
ПІДСУМКИ ПЕРШОГО ТИЖНЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МІСЯЧНИКА STEM-ОСВІТИ 2024![]() В межах проведення МІСЯЧНИКА STEM-ОСВІТИ в Кілійському закладі загальної середньої освтіи №2 були проведені цікаві та насичені уроки, яка сприяли інноваційному навчанню школярів у галузях природознавства, технологій, інженерії, мистецтва та математики. Досвідчені вчительки ПАНЧИНА ОЛЕНА СЕРГІЇВНА ТА ПИСАРЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА під час проведення інтегрованого уроку ангілйської мови та фізичної культури в 10 класі з теми " Sport Competitions (Спортивні змагання) ", що пройшов під девізом олімпійських змагань - "Швидче, вище, сильніше - разом!/Faster, Higher, Stronger! " Молода та креативна вчителька інформатики, ЧЕРКЕЗ АЛЛА ІВАНІВНА, з метою комплексного поширення інноваційних методик STEM провела цікавий урок інформатики практичного направлення за темою «Мови програмування». Під час уроку молода та креативна вчителька , застосувавши мову програмування - Lazarus, надала можливість своїм учням 8 класу розробити свої власні застосунки (додатки) для розв’язування задач та виразів з математики.
Досвідчена вчителька математики, КОРЯКОВСЬКА СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА, з метою розвитку творчого мислення, навичок використання інженерного підходу до розв’язання реальних завдань з математики провела урок математики в 5 класі з теми «Множення десяткових дробів», під час якого допомогла своїм учням здобути навички практичного розрахунку оплати за споживання води та електроенергії в звичайній українській родині.
Вчителька історії, ДЄТКОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА, надала можливість учням 8 класу з’ясувати, як технічні винаходи пришвидшили не тільки технічний прогрес, а й змінили уявлення про світ й вплинули на економічний розвиток країн та формування нових суспільних відносин. сприяли виникненню нової епохи – Просвітництва та провела урок всесвітньої історії з елементами STEM-освіти за темою «Промисловий переворот».
Під час уроку були задіяні математичні знання (обчислення підвищення продуктивності праці технічних винаходів та час між відкриттями цих винаходів), знання з механіки (технічні удосконалення прядильних машин та виникнення парового двигуна й широке його застосування), географічні (з’ясування причин започаткування науково-технічних відкриттів саме в Англії, виходячи з її розташування та природно-кліматичних умов), інформаційних технологій (за допомогою дошки Jamboard учні встановлювали послідовність виникнення технічних відкриттів; а також за посилання на платформі LearningApps закріпили отримані на уроці знання, використовуючи власні гаджети).
Досвідчені педагоги нашого закладу не зупиняються на досягнутому і вміло створюють освітній простір, який постійно мотивує учнів самостійно знаходити відповіді на питання, навіть якщо вчитель не зможе щось підказати.
Повний фото та відеозвіт заходів за посиланням: https://www.facebook.com/v.pravdivaia/posts/3793 | |
|
Всего комментариев: 0 | |