Головна » 2024 Апрель 20 » ПІДВОДИМО ПІДСУМКИ ТРЕТЬОГО ТИЖНЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МІСЯЧНИКА STEM-ОСВІТИ -2024.
20:40 ПІДВОДИМО ПІДСУМКИ ТРЕТЬОГО ТИЖНЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МІСЯЧНИКА STEM-ОСВІТИ -2024. | |
ПІДСУМКИ ТРЕТЬОГО ТИЖНЯ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МІСЯЧНИКА STEM-ОСВІТИ 2024![]() STEM-навчання розвиває навички критичного мислення, дозволяє долати труднощі, з якими школярі стикаються під час навчання. Учні привчають діяти самостійно і разом з іншими, співпрацювати, висловлювати власну думку, слухати один одного. В межах проведення МІСЯЧНИКА STEM-ОСВІТИ в Кілійському закладі загальної середньої освтіи №2 з 15 по 19 квітня були проведені цікаві, теоретично та практично наповнені уроки, які підвищили мотивацію всіх учасн иків освітнього процесу для отримання та передачі знань, сприяли розвитку інтелектуальних здібийностей школярів, створили умови для творчої самореалізації учнів.
Впровадження STEM на уроках англійської мови — це не просто новаторський підхід, але й стратегічна ініціатива, що підтримує гармонійний розвиток учнів, готуючи їх до викликів сучасного світу і забезпечуючи їх здатність вирішувати завдання будь-якої складності. Саме цього принципу дотримуються вчительки англійської мови Олена Сергіївна ПАНЧИНА та Надія Федорівна ГЕРЛАДЖИ, нвчаючи молодших школярів іноземної мови та створючи стійку основу для майбутніх лідерів, обладнаних не лише мовними навичками, але і здатними до креативного та аналітичного мислення.
"We like Pizza!". Під таким девізом пройшов нестандартний STEM- урок англійської мови у 1 класі. На узагальнюючому уроці за темою “Food” маленькі здобувачі освіти разом із досвідченою педагогинею Оленою ПАНЧИНОЮ не тільки повторили та закріпили слова, запитання та вирази англійською, але найголовніше вчилися працювати в команді.
Не менш цікавим та захоплюючим видався урок-проєкт з елементами STEM – освіти в 4 класі за темою "Travelling and transport", під час якого четвертокласники отримали завдання дослідити, яким чином кожному з них дістатися до школи. Після повторення фразових дієслів, виконання тематичних інтерактивних вправ та обговорення поставленої задачі, школярі разом із своєю наставницею, Надією ГЕРЛАДЖИ, створили графік "How we come to school". Саме він і допоміг дослідити, як саме четверокласники потрапляють до школи кожного ранку. ![]() Вчителька фізики, Ірина Павлівна ХЕРСОНЕНКО, з метою комплексного поширення інноваційних методик STEM провела цікавий урок фзики практичного направлення за темою «"Види спектрів. Основи спектрального аналізу." в 11 класі. Найстарші учні закладу під час цього уроку знайомилися з видами спектрів, з будовою та принципом роботи спектрометра. Найбільше здивування та захоплення викликали спостереження спектрів випромінювання деяких газів, а також дослідження напрямків застосування спектрального аналізу, як потужного методу якісного та кількісного визначення складу речовини за її спектром. Учні провели пошукові дослідження інтернет ресурсів та з'ясували як спектральний аналіз застосовується у різних галузях: астрономії, виробництві, криміналістиці, археології. Досвідчена вчителька математики, КОРЯКОВСЬКА СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА, з метою розвитку творчого мислення, навичок використання інженерного підходу до розв’язання реальних завдань з математики провела урок геометрії в 11 класі з теми «Розв'язання прикладних задач з геометрії.», під час якого допомогла своїм учням здобути навички розв'язування прикладних задач, використовуючи практичні прийоми і методи. Вміло підібрані задачі показали здобувачам освіти зв’язок між думками, логічним мисленням та викладом всього цього на папері або ж вголос. Задачі показали всім учасникам освітнього процесу реальний зв’язок між різними навячальними предметами.
Вчителька хімії, Вікторія Йосипівна АНАПРІЄНКО, провела з учнями 11 класу урок хімії з елементами STEM за темою "Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.", під час якого використала міждисциплінарні зв'язки з біології , медицини, математики, харчової промисловості та екології. Елементи інтеграції наукових знань з різних навчальних предметів - це основний фокус нових стандартів – на розуміння і застосування знань, а не на запам’ятовування основних фактів, - так вважає вчителька хімії та біології нашого закладу.
Вчителька географії Феодора Іванівна ГАГАУЗ вважає , що науково-дослідницький підхід до навчання з цього предмету важливо втілювати завжди, навіть під час дистанційної роботи, адже саме практичне закріплення знань сприяє кращому розумінню теорії! Цікавий проєкт у вигляді фотоквесту був проведений досвідченою педагогинею разом з учнями 5 класу «Вода – елексір життя». Пізнання Світу через практичну та дослідницьку роботу є головним і основним принципом формування компетентної особистості, готової навчатися впродовж життя.
Зв’язок STEM-освіти з українською мовою може здатися неочікуваним, проте поєднання STEM-уроку з українською мовою відкриває нові можливості для учнів розвивати таланти та здібності, збагачує їхні знання та розуміння сучасного світу, починаючи з початкових класів. Цікавий та насичений на практичні завдання урок-дослідження в 2 класі за темою «Речення» провела вчителька початкових класів Наталія Дмитрівна ГРЕКОВА. Форми роботи, вміло підбрані вчителькою, стали потужним інструментом для розвитку мовних навичок маленьких НУШівців, необхідних для цікавого та ефективного навчання, що дозволило педагогині збагатити традиційний підхід до вивчення мови, зробило урок більш захопливим та практичним для сучасних учнів.
Досвідчені педагоги нашого закладу не зупиняються на досягнутому і вміло створюють освітній простір, який постійно мотивує учнів самостійно знаходити відповіді на питання, навіть якщо вчитель не зможе щось підказати.
Повний фото та відеозвіт заходів за посиланням: https://www.facebook.com/v.pravdivaia/posts/embed_post | |
|
Всего комментариев: 0 | |