Головна » 2025 Апрель 16 » Великодні дива в першому класі: Ранкові зустрічі, що надихають!
16:40 Великодні дива в першому класі: Ранкові зустрічі, що надихають! | |
Великодні дива в першому класі: Ранкові зустрічі, що надихають!![]() ![]() Справжнім відкриттям стала STEM-активність «Великодні дива». Діти дізналися, хто несе яйця, роздивлялися їх під лупою, порівнювали розміри та навіть стали свідками справжнього дива – експерименту «Яйце, що не тоне»! Маленькі науковці з подивом спостерігали, як звичайна сіль змінює щільність води та змушує яйце плавати.
Не менш захопливою була розмова про «Хімію та кольори великодніх яєць». За допомогою малюнків та демонстрації з цибулинням, буряком, діти дізналися про природні барвники та магію перетворення звичайного яйця на кольорову крашанку. А творчим завершенням зустрічі стало прикрашання паперових писанок з елементами математичних орнаментів. Щодня в наступні дні тижня великодня тема розкривалася перед першокласниками ще глибше і глибше. Педагогиня Чебанова М.А. познайомила першокласників з багатими «Великодніми традиціями»: від фарбування яєць (крашанки, писанки, дряпанки) до випікання паски, веселих ігор (битки, котки) та співу веснянок-гаївок. Діти із захопленням ділилися власними сімейними традиціями, відчуваючи причетність до культурної спадщини.
А родзинкою зустрічей стала творча вправа «Писанка майбутнього». Маленькі художники отримали технологічне запитання: "Як би виглядала писанка у 3025 році?". Їхня фантазія не мала меж! На папері з'явилися неймовірні візерунки, які, за задумом дітей, могли б створювати роботи. Такі креативні ранкові зустрічі не лише створюють позитивний емоційний настрій на початку дня, а й розширюють знання дітей про важливі свята, розвивають їхні дослідницькі навички, творче мислення та вміння висловлювати власні думки.
Пишаємося нашими першокласниками та їхньою допитливістю! Бажаємо всім яскравого та радісного прийдешнього Великодня! Повний фото та відеозвіт заходів за посиланням: https://www.facebook.com/groups/3 | |
|
Всего комментариев: 0 | |