День пам’яті та примирення
День пам’яті та примирення — пам’ятний день в Україні, який відзначають 8 травня, в річницю капітуляції нацистської Німеччини.
До Дня Пам’яті та Примирення в Кілійському закладі загальної середньої освіти № 2 відбулися ряд заходів.
Учні І ступені дізналися більше про День Пам’яті та Примирення через виховні уроки на честь Дня пам'яті і Примирення.
У всіх класах ІІ ступені були проведені виховні години, присвячені перемозі над нацизмом.Діт
...
Читать дальше »
|
STEAM-технології
Головна ідея впровадження STEAM-технологій полягає в тому, що практика така ж важлива, як і теоретичні знання. Тобто, навчаючись діти використовують свій розум, і свої руки для успішного засвоєння навчального матеріалу. При такому підході проєктна діяльність школярів ставить ряд задач, які необхідно розв’язувати. Єдиного вірного рішення немає, учню дається повна свобода творчості. З допомогою подібних завдань дитина вчиться планувати свою діяльність, виходячи з поставленої задачі і наявних ресурсів, що обов’язково знадобиться йому в реальному житті.
...
Читать дальше »
|
Інтегроване навчання: зміна сенсу освіти та виклик для вчителів.
Інтегрований підхід в освіті сьогодні дуже важливий, адже наше життя має різні площини, і нам потрібно вміти поєднувати різноманітні навички та знання.
Інтеграція навчальних предметів ─ це вимога часу, це творчість, самобутність, мистецтво педагога. Адже творча активність дитини на уроці не виникає сама по собі, її треба стимулювати, створювати відповідну атмосферу. Саме цього принципу дотримувались вчительки Кілійського закладу загальної середньої освіти №2 БІЛОУС АННА ОЛЕКСАНД
...
Читать дальше »
|
ФОРМУЄМО ЕКОЗВИЧКИ
Екологічна ситуація в світі з кожним роком стає тільки гірше – це факт. Учені б’ють на сполох, бо нас чекає екологічна катастрофа. Здається, проблема настільки величезна, що ніякі відповідні заходи для порятунку нашої планети не допоможуть. Однак це не так, навіть одна людина може мати значний вплив на екологічну ситуацію всього світу.
Невеличкі кроки здатні змінити ставлення до звичних нам речей в бік екосвідомості.
І саме інтегрований курс "Пізнаємо природу" є джерелом формування корисних екозвичок. Цей
...
Читать дальше »
|
26 КВІТНЯ – 37-МА РІЧНИЦЯ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ....
У кожного народу є як білі, так і чорні плями в історії. Як приводи для невимовної радості, ейфорії, щастя, так і для душевного болю, суму, скорботи. В історії українського народу, на жаль, було дуже багато сумних подій, які несли і до нині несуть за собою страждання багатьох поколінь.
26 квітня 1986 року Чорнобильська АЕС стала символом найбільшої в історії людства техногенної катастрофи та символом мужності, самопожертви й жертовності в ім’я Батьківщини тисяч українців. Чорнобильська аварія
...
Читать дальше »
|
Штучний інтелект
Ми всі є свідками стрімкого розвитку штучного інтелекту і його проникнення в різні сфери нашого життя. Вплив ШІ стає всеохоплюючим , і майже кожна царина віднині зазнаватиме змін. Освітня галузь не є виключенням. Інтеграція штучного інтелекту в навчальний процес набирає обертів і стає світовим трендом, трансформуючи усталені погляди на те, як має функціонувати освіта.
Сьогодні вчителька фізики Кілійського закладу загальної середньої освіти N2 ХЕРСОНЕНКО ІРИНА ПАВЛІВНА разом зі своїми
...
Читать дальше »
|
Великоднє свято та чудовий весняний настрій продовжено...
Сьогодні STEM-освіта символізує початок нової епохи та відмову від застарілої предметної системи на користь інтегрованого навчання. І саме такий підхід на відповідає концепції Нової української школи, формує в учнів компетентності, необхідні для успішної самореалізації в суспільстві, та навички, затребувані у ХХІ столітті.
Інтеграція навчальних предметів ─ це вимога часу, це творчість, самобутність, мистецтво педагога. Адже творча активність дитини
...
Читать дальше »
|
Наука повинна захоплювати!
STEM-підхід є значно ефективнішим в організації освітнього процесу: навчання шляхом моделювання, проєктування та експериментування перетворюється на своєрідну гру, тому сприймається школярами із величезним задоволенням Діти отримують можливість не просто вивчати, наприклад, певні величини, а одразу випробовувати їхню дію на практиці, створюючи справжні дослідницькі проєкти.
При вивчені величин в учнів початкової школи виникають певні труднощі.
Але досвідчена педагогиня 1 класу Кілійського закладу загальної середньої
...
Читать дальше »
| |