День досліджень.
Сьогодні, 15 червня, у пришкільному таборі
"Дружба" при Кілійському ЗЗСО N1 - ДЕНЬ ДОСЛІДЖЕНЬ.
І нічого дивного!Ви не повірите, але дехто з вихованців загонів "Веселун" та "Посмішка", навіть, зізнався, що вже трішки-трішечки скучив за уроками!
Розім'явши м'язи на зарядці та підкріпившись сніданком, таборята перетворилися на справжніх дослідників!
...
Читать дальше »
|
The World of Art Day
У світі фантазій, мрій та мистецтва промайнув сьогоднішній день (The World of Art Day) в англомовному загоні " CLEVER"!
Діти розвивали свої творчі навички завдяки різноманітним інтерактивним вправам та пізнавальним іграм, конкурсам.
Познайомившись із творчими елементами образотворчого мистецтва (line, shape, colour, texture,form, value, space), таборята використали
|
День довкілля
Сьогодні в мовному таборі "CLEVER " День довкілля, який пройшов під гаслом " Буду я природі другом"
Всі разом занурилися таборята у чарівний світ природи і через низку різноманітних завдань, цікавих пізнавальних ігор, пісень, тематичних танцювальних хвилинок дізналися багато цікавого та нового про тваринний та рослинний світ. Цікаві завдання вимагали від дітей ерудиції, вміння працювати у групах, підтримувати один одного.
...
Читать дальше »
|
День добрих справ
Останнім часом важкі дні та ночі для нашої рідної неньки-України....
Країна- терорист ніяк не вгамується.... Майже, щодня не обходиться без руйнувань та людських втрат....
Але ж країна тримається, і ми продовжуємо свої щоденні справи, продовжуємо вчити та виховувати наших дітей у дусі милосердя та патріотизму...
Сьогодні у пришкільному таборі " Дружба" - ДЕНЬ ДОБРИХ СПРАВ.
...
Читать дальше »
|
День Казки
Сьомий день роботи англомовного загону " CLEVER " - "День Казки" ('Fairy Tales Day'), пройшов цікаво та змістовно, допоміг розкрити природні здібності кожного учасника таборної зміни.
Вся робота була оповита казковими героями. Діти пригадували своїх улюблених героїв, називали їх імена та назви англійською, знайомилися із новими персонажами англійських та світових казок.
...
Читать дальше »
| |